05 August 2010

Korneel en mama naar playgroup

Ik heb Korneel deze week voor het eerst meegenomen naar 'playgroup' (terwijl Lore op school was). Dat is een wekelijkse bijeenkomst van mama's en hun kindjes in een speelruimte. Leuk voor de kindjes die speelkameraadjes hebben, maar ook voor de mama's die gezellig samen kunnen kletsen. Korneel had het prima naar zijn zin, hij was blij dat hij ook naar 'school' kon (voor preschool moet hij nog even wachten tot hij 3 is). Ik voelde me zeer welkom in de groep en heb al een aantal sympathieke madammen ontmoet. Ook de mama is dus tevreden ;-)
Volgende week ga ik me aansluiten bij nog een andere playgroup op een dag dat Lore niet naar preschool gaat, zodat ze alletwee meekunnen.

2 comments:

  1. Lieve Tine, Erik en kids
    Het is me juist gelukt om volger te zijn van jullie blog! Ongelooflijk hoe leuk en vlot en mooi het daar allemaal loopt ! Het tempo van jullie avonturen en leuke belevenissen...wow!
    Veel liefs xxx mies

    ReplyDelete
  2. Ook wij vinden playgroup een super-uitvinding! We zijn ondertussen al vier jaar lid, en zowel de kinderen als ik hebben in die tijd heel wat vrienden gemaakt. Een pracht van een kans om mensen te leren kennen en ervaringen uit te wisselen.

    ReplyDelete