23 March 2012

Koala Lucky Day


Gisteren was Lore haar 'koala lucky day', zij zag een baby koala op mama's rug in een boom op de speelplaats van haar school! Vandaag was het mijn beurt. Het begon al goed deze morgen. Ik ging voor de eerste keer joggen en tijdens het stretchen werd ik gade geslagen door een koala boven mij, in exact dezelfde boom waar ik de allereerste keer een koala zag. Bepaald een goed teken vond ik dat! Later die dag werd ik nog meer beloond voor mijn sportieve activiteiten toen ik met de fiets op weg naar de supermarkt, weer een koala tegenkwam. Ik had zo'n voorgevoel dat het mijn lucky day was, dus stopte ook even aan het parkje naast de oude school van Lore waar ik al vaak 1 of 2 koala's zag. Vandaag zag ik er maar liefst 4 daar. En op de terugweg met de fiets, kwam ik nog eentje tegen. Dat brengt de teller dus op 7!

No comments:

Post a Comment